Hakkımızda

Bel Group


120'den Fazla Ülkede İyi Bilinen Markalar

Bel Group, geleneksel peyniri yaratıcı ürün konseptine çeviren uluslararası bir aile şirketi grubudur. Herkese erişen ve dünyanın dört bir yanında keyifle tüketilen kaliteli ve markalı peynirler üretme konusunda uzmanlaşmıştır.

Bel'in eğlenceli ve sağlıklı ürünleri, yerel yeme alışkanlıkları ve damak tadına göre itinayla hazırlanarak tüm dünyanın beğenisini kazanmıştır.

Grubun ekonomik modeli, farklılaşmış evrensel markalarının gücüne dayanır. Bu markalar Bel Group'un uluslararası seviyedeki ileri görüşlü, sürdürülebilir performans ve büyüme odaklı gelişme stratejisinin temelinde yer alır.

Bel ve Endüstriyel Performans

Her saat 110.000 adet porsiyon üreten Bel Türkiye fabrikası, üretimdeki benzersiz tecrübesi ve uzmanlığı ile Bel Üretim Modeli’ni kullanarak operasyon performansını iyileştirmek için yaratıcı bir şekilde çalışır, Bel çalışanlarının yetkinliklerini arttırarak fark yaratır ve yüksek operasyonel mükemmellik seviyesine doğru sürekli ilerlemeyi hedefler.

Tüketici İhtiyaçlarına Yanıt Veren Ürünlerin Geliştirilmesiyle Dolu 150 Yıllık Yenilikçilik

Dünyada 30'dan fazla ülkede bulabileceğiniz Bel markalarının başarısı, sağlıklı ve eğlenceli olmalarının yanı sıra lezzetli ve paylaşması keyifli olmalarına dayanır. Bel Group'un beş ana markası olan La Vache qui rit®, Mini Babybel®, Kiri®, Leerdammer® ve Boursin® markalarının hepsi 5 kıtada da bulunmaktadır. Bu beş ana markaya Türkiye'de Karper® ve Piknik®, Fransa'da ve Japonya'da Apericube®, Afrika ve Orta Doğu'da Régal Picon®, Ukrayna'da Shotska® ve Belçika'da Maredsous® gibi 20'nin üzerinde yerel marka eşlik etmektedir.

Dünya çapında 27 peynir üretim tesisi ve 31 ofisinde 12,000 üzerinde çalışanıyla, Bel'in uluslararası ve yerel markaları 120'den fazla ülkede varlık göstermektedir.

Bel'de başarının birbiriyle yakından ilişkili 3 unsura dayandığına inanırız.

  • Yüksek performanslı endüstriyel yapılanma
  • Unutulmaz reklamlar
  • Yerel pazarları doğru anlamak

Bel Türkiye

2006 yılı sonunda Türkiye pazarına giren Bel Group, bu tarih itibariyle ürünlerini Çorlu/Tekirdağ tesislerinde üretmekte ve pazarlamaktadır. Dünyanın en büyük ambalajlı peynir üreticilerinden biri olan Bel, Türk damak tadına uygun olarak geliştirdiği yenilikçi ürünleriyle Türkiye peynir pazarında da önemli bir konumda bulunmayı hedeflemektedir.

ISO kalite ve gıda güvenliği standartları ile Türk Standartları Enstitüsü garantisiyle üretim yapan şirketimiz, Türkiye pazarındaki ciddi yatırımlarıyla önemli bir istihdam yaratmaktadır. Bel Türkiye fabrikası mevcut üretim kapasitesiyle, hem Türkiye iç pazarına hem de Bel Group'un diğer pazarlarına üretim yapmaktadır.

Tarihçemiz


Bel, dünya çapında 140 yılı aşkın süredir büyümeye devam ediyor. İşte bu büyümenin bazı önemli tarihleri:

1865

Bel şirketi, Fransa'nın Orgelet şehrinde Jules Bel tarafından kuruldu.

1921

La Vache qui rit® marka olarak tescil edildi.

1950

La Vache qui rit®'nin ilk reklamları Fransa'da hazırlandı.

2006

Bel Türkiye'de bağlı ortaklık şirketi kurdu.

2007

Bel, Türkiye'de La Vache qui rit® markasını üretmeye ve pazarlamaya başladı.

2011

La Vache qui rit® Türkiye'de 90. yılını kutladı.

Sürdürülebilirlik


Bel olarak en büyük hedeflerimizden biri gelecek nesillerin sağlıklı bir çevrede yaşamasına katkıda bulunmaktır. Firma olarak; çevreye saygıyı hedef edinirken, hammaddeden tüketim sonrasına kadar geçen süreç dahilinde karbon ayak izini azaltmak, doğal ve dönüştürülebilir enerji kaynaklarını verimli kullanmak, atıkları kaynağında önleyerek çevreye minimum etkiyi vermek temel amacımızdır. Bel kültüründe çevreyi korumak duyarlılığın ötesinde, sorumluluğumuz ve taahhüdümüzdür.

Enerji Yönetimi
Bel Group Çevresel Sürdürülebilirlik için 2008 yılında başlatmış olduğu “WASABEL” – “ESABEL” programlarıyla 2025 yılına kadar tüm fabrikalarında enerji tüketimini % 40, su tüketimini % 80, karbon emisyonunu da % 80 azaltmayı hedeflemiştir.

Atık Yönetimi

Atık yönetiminde 3R (Atığın oluşumunu azalt, yeniden kullan, geri dönüştür) modeli ile fabrikamızda hem de ofislerimizde sürdürülebilir çevreye katkıda bulunuyoruz.

Bel Türkiye bir ÇEVKO üyesidir. Çevreyle ilgili kanuni düzenlemeler çerçevesinde alınan her karar denetleyici firmalar aracılığı ile şirketimiz tarafından dikkatlice takip edilmektedir.

Güvenlik ve Sağlık


Bel Grup olarak her faaliyet alanında yanımızda olan tüm ekibimiz güç kaynaklarımızdır. Şirketimiz benimsediği ‘İnsan Önceliklidir’ ve ‘Sıfır iş kazası prensibi’ ile çalışanlarımızın yeteneklerinin gelişmesine imkan verir ve güvenli bir iş ortamını yaratır.

Güvenli iş ortamını sağlarken, bizimle çalışan iş ortaklarımız dahil olmak üzere kazaların ve meslek hastalıklarının oluşmadan önlenebilmesi için gerekli olan tüm tedbirleri alır.

Tüm İş Sağlığı ve Güvenliği süreçlerinde çalışanlarımızla ortak hareket etmeyi görev sayar, gelişen teknolojiyle iş sağlığı ve güvenliği süreçlerinin sürekli gelişimini hedef ediniriz.

Kalite Politikamız


Bel Türkiye olarak tüketicilerimize sunduğumuz keyif, şirketimizin ve markalarımızın temel dayanağıdır. Bu da kusursuz ürün kalitesi ve gıda güvenliğini beraberinde getirmektedir.

Kalite politikamız, ürünlerimizi güvenilir ve yüksek standartlarda tüketicilerimize sunabilmek için tüm çalışanlarımızın uymak zorunda olduğu ilkeleri kapsamaktadır:

Süreçlerimizin her aşamasında kaliteden ödün vermeden hedeflenen karlılık ve büyümeyi sağlayarak ürünlerimizi tüketici ve müşterilerimizle buluşturmak tüm çalışanlarımızın görevidir.

Gıda ve Güvenlik Standartlarımız

Ürünlerimizin kalitesini ve güvenliğini garanti altına almak müşterilerimize olan en büyük sorumluluğumuzdur. Bu amaçla tüm süreçlerimizde birçok test ve analiz gerçekleştirmekteyiz. İyi üretim uygulamaları (GMP) ile güvenilir, lezzetli ve standart ürünler elde edebilmek grubun vazgeçmeyeceği kalite anlayışının bir sonucudur. Bel Türkiye çalışanları olarak çok iyi biliyoruz ki ürün güvenliği ve kalite hepimizin sorumluluğudur.

Bel Türkiye olarak, ana hissedarımız Bel Group'un tüm gıda politikalarını benimsemekte ve mevcut ülke kurallarına ek olarak tüm Bel standartlarını sağlamaktayız.

Kuruluşumuz, TS EN ISO 9001:2008 ve TS EN ISO 22000 (HACCP) standartları ile yönetilmektedir.

Entegre Yönetim Sistemleri Politikası

4 Haziran 2021 tarihli, 10 no'lu revizyonu görmek için lütfen tıklayın.

Kariyer


Yapım aşamasında

Basında Çıkan Haberler


Bel grup son 4 yılda 4 kat büyüdü! Bel Türkiye Genel Müdürü Aytekin Yıldız, 2006'dan bu yana 40 milyon TL yatırım yaptıklarını söyledi. Sabah gazetesine verdiği röportajda Yıldız «Yatırımlarla kapasitesi iki katına çıkan Çorlu fabrikasında yılda 9 bin ton peynir üretiyoruz. %60’ını ihraç ediyoruz. Önümüzdeki yıllarda da teknolojik yatırımlarla çalışmalarımıza devam edeceğiz» dedi.
2010’da Bel Group Türkiye’nin başına Genel Müdürü olarak atanan Aytekin Yıldız, 2010-12 yılları arasında yürüttüğü başarılı operasyon ile 'CEO özel ödülü' aldı. 3 yılda şirketi kara geçiren Yıldız, Bel Türkiye’yi bölge merkezi konumuna getirdi.
80’li yıllarda çocuk olanlar için hafızalara kazınan markalardan biri La Vache Qui Rit’nin yanı sıra Karper, Kiri ve Babybel gibi markaları olan ve 1921 yılından beri üretim yapan Fransız Bel Group, 150.yılını kutladı!
Bel Vakfı, tüm Dünya’daki çocuklar ve onların sağlıklı, mutlu büyümeleri için 2008 yılından beri 43 farklı projeye imza attı. En son desteklenen 10 projeyi incelemek ve Bel Foundation dünyaya mutluluk yaymasına katkıda bulunmak ister misiniz?
La vache qui rit’nin 90. yıl dönümü için Bel Hollanda alışılmamış bir iddiada bulunuyor: Duinrell eğlence parkında inek kostümü giymiş en çok hayranın toplanması. Organizasyondan haberdar olan kostümlü 250 çocuk ve yetişkin geçtiğimiz 10 Eylül tarihinde toplandı. Guinnes Rekorları temsilcileri tarafından onaylanan rekora 6.000 coşkulu seyirci eşlik etti!
Bel Brands USA, 1000’den fazla aday arasından Chicago’da çalışan en iyi 101 şirket arasına girdi. Şirket, bu yarışma için incelenen kategorilerin tümünde gelişim kaydetti. Özellikle mesleki yaşam ve özel yaşam arasında denge, maaş rekabeti, çalışanların bağlılığı ve minnettarlığı kriterlerinde kendini gösterdi.
İstanbul Europa Race'in ikinci etabı Barcelona'da tamamlandı. Groupe Bel'in kaptanı Kito de Pavant, yelkenin profesörü olarak adlandırılan Desjoyeaux'un teknesi Foncia ve ilk etabın galibi Altadill'in kaptanlığındaki 1876 teknesini geçerek galip geldi.
Groupe Bel'in "Bel Tchiz Tour" projesi kapsamında 150 ülkeyi gezen Kito de Pavant, Türkiye'ye geldi. Pavant ve mürettebatı, Bel Groupe çalışanlarına ilham vermek üzere İstanbul Europa Race'te yelken açtı.

Şirket Bilgileri


Ticaret Ünvanı: BEL KARPER GIDA SAN.A.Ş.
MERSİS NO: 0524007032900013
Merkezi: Hakkı Yeten Cad.Süleyman Seba Kompleksi F Ofis Blok Selenium Plaza No: 10/B 17.Kat Beşiktaş / İstanbul
Taahhüt edilen ve Ödenen Sermaye: 121.551.366,40 TL

Yönetim Kurulu Başkan ve Üyeleri;

  • TAYEB MOUHCINE
  • DAVIDE LE HENAFF
  • STEPHANE JEAN YVES DUPAYS
  • JEROME MICHEL GARBI

Seçilen Denetçi: EREN BAĞIMSIZ DENETİM A.Ş.
Seçilen Denetçi adresi: Reşitpaşa Mah. Eski Büyükdere Cad. No:14 İç Kapı No:24 Sarıyer / İstanbul

info@bel.com.tr
+90 (212) 326 42 00
Hakkı Yeten Cad. BJK Süleyman Seba Kompleksi F Ofis Blok Selenium Plaza No:10/B Kat:17 Fulya Beşiktaş İstanbul